سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختر عشق باباشه


87/11/26 ::  6:30 عصر

نمی توان در مقابل موج بزرگ ایستادگی کرد و نمی توان استقامت کوه را از
بین برد نمی توان عقده خود را بر سرآسمان خالی کرد ولی می توان شقایق را
پر پر کرد می توان قلبی را در میان دستان خو د له کرد شاید تو نمی دانی
چرا کار سهلی است ولی من میدانم تو در قبال کوه و امواج و آسمان خیلی
ضعیفی ولی دل من آنقدر لطیف است که با ته انگشتی نابود میشود و آنقدر آرام
میشکند و میگر ید که تو صدایش را نمی شنوی

دیگر به هیج کس اجازه نخواهم داد تا به من بگوید "باور کن" چون من همیشه چوب  این باورها را خوردم نفرین به این باور من

تنها چیز بااارزشی که من گم کردم و و حماقت کردم بدنبالش نگشتم غرور
سنگینم بود که هرگز مرا به التماس وا نمیداشت آنروز که با مهارت این غرور
را از من دزدیدند من به التماس پناه آوردم همه با واژه کثیف محبت فریبم
دادند همه دروغ گفتند همه ریا کار بودند و من هم سخت غافل

هیچ کس خودش را مجازات نمیکند ولی من این دلم را به زنجیر خواهم کشید
انتقام چشمانم را بی هیچ گناهی همیشه گریسته اند از این دل لعنتی خواهم
گرفت واژه اعتماد را از ذهنم پاک خواهم کرد نفرت را جانشین دوست داشتن
خواهم کرد و با خط پررنگ درذهنم حک خواهم کرد

 

باور کردن = حماقت

دوست داشتن = دروغ

پیمان بستن = عهد شکستن


نویسنده : پویا کریمی

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها :: 
20548


:: بازدید امروز :: 
58


:: بازدید دیروز :: 
0


:: درباره خودم ::

دختر عشق باباشه
پویا کریمی
دوست تمام شما هستم . لطفا با نظرات خود وبلاگتان را وسیعتر نمایید. متشکرم

:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ :: 

دختر عشق باباشه

:: لوگوی دوستان من ::


:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: مطالب بایگانی شده ::

بهمن 1387